Răspunsuri

2014-04-17T13:15:51+03:00

goe : este personajul principal ,fiind infasisat in toate monentele actiuni
este rasfatat o braznic needucat lenes si nu iubeste invatatura
este obisnuit sa fie recompesat de familie chiar atunci can nu merita
obraznicaturacrede ca e foarte destept si in concentinta ,se adresaza jignitor mamei si bunici
mama mare, mamitica, tanti mita
au trasaturi asemanatoare doarece apartin aceleasi familiei si aceleleiasi clase sociale
au pretentii de maniere alese, dar ele sunt de fapt neducate si arogante
sper ca te am ajutat!!
am gresit la ortografie pentru ca ma m grabit!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T13:21:59+03:00
1.Autorul fata de personaje are o atitudine ofensiva ce se materealizeaza,de regula,intr-o actiune indreptata impotriva valorilor sociale ocrotite de legea penala .Din aceasta definitie rezulta.
2.Goe este infatisat in toate momentele actiunii fiind personajul principal.Personajul principal este infatisat de catre l.L.Caragiale ca fiind rasfatat ,obraznic,needucat,lenes si un copil caruia nu-I place invatatura.Faptul ca este obisnuit sa fie recompesat de familie,chiar atunci cand nu merita si sa primeasca totul la comanda si neconditionat,evidentieaza ca este rasfatat.Este foarte obraznic,ingamfat si se crede foarte destept.De accea se adreseaza jignitor mamei si bunicii.Urlete ,tipete ,zbierletele constituie modul sau de a se manifesta.
14 4 14