Ma puteti ajuta cu o problema pentru fratele meu (este in clasa a 2-a)
Alcatuieste o problema (cerinta si intrebare) dupa urmatorul exercitiu:
215+ (215-68) +195

2
Intr-un cos sunt 215 bomboane: caramele, si dropsuri. Caramelele sunt cu 68 mai putine decat cate erau in cos si 195 dropsuri. Cate bomboane sunt in total in cos?
Ana culege flori:zambile, crizanteme .In total sunt 215.zambile sunt cu 68 mai putine decat totalul, iar c

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T12:59:33+03:00
Intr-o florarie s-au adus 215 lalele, narcise cu 68 mai putin si 195 de garoafe. Cate flori s-au adus in total?
2 5 2
2014-04-17T13:00:59+03:00
   Trei frati au fiecare o anumita cantitate de bobmoane , dupa cum urmeaza: Primul are 215 , al doilea are cu 68 bomboane mai putin  decat primul , iar al treilea are 195!
 Calculati cate bomboane au cei trei frati la un loc .
1 5 1