Pe doua rafturi ale unei biblioteci se afla carti . Pe primul raft sunt de doua ori mai multe carti decat pe al doilea .Daca de pe primul raft se iau 30 de carti , iar de pe al doilea 20 de carti , pe primul raft raman de 3 ori mai multe carti decat pe al doilea . Cate carti sunt pe fiecare raft ?

2

Răspunsuri

2014-04-17T12:42:47+03:00
A-primul raft
b-al doilea raft

a=2b
a-30=(b-20)·3
a-30=3b-60
2b-30=3b-60
3b-2b=60-30
b=30
a=2b
a=60
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T12:45:31+03:00