Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T12:45:50+03:00
ASTAZI ESTE O  ZI PLICTISITOARE CA SI CELELALTE ZILE DE SCOALA . MAM DUS LA BIBLIOTECA PT A IMPRUMUTA O CARTE DEOARECE IMI TREBUIA PT TEMA LA LB ROMANA.TEMA ERA O COMPUNERE DESPRE CEVA IMAGINAR .AM LUAT O CARTE DE BASME SI IN TIMP CE CITEAM AM ADORMIT.SI DINTRO DATA MAM TREZIT PE O STANCA INALTA DE 1000 METRI .ERAM LEGATA CU LANTURI DE UN COPAC DE 3 ORI MAI MARE DECAT MINE.SI SPRE MINE VINE UN BALAUR  VIOLET CU 7 CAPETE ,30 DE 0CHI,O COADA CARE SE TERMINA CU UN BUZDUGAN , 4 BRATE SI 4 PICIOARE TERMINATE CU GHEARE  DE 1 METRU .VENEA SPRE MINE SI SE PREGATEA SA MA MANANCE DAR DINTRO DATA A APARUT UN TANAR  FRUMOS CU PARUL ROSCAT CA FOCUL SI CU O SABIE IN MANA PE UN BIZON ZBURATOR  . IMEDIAT A BAGAT SABIA IN BURTA BALAURULUI IAR ACESTA A IMPIETRIT .A RUP LANTURILE SI AM PUTUT PLECA.MAM TREZIT SI AM SCRIS TOT CE SA INTAMPLAT SI URMATOAREA ZI LA SCOALA AM PRIMIT NOTA ZECE PT ACEASTA COMPUNERE.                                                                                         



                                               SFARSIT

3 4 3
2014-04-17T13:02:26+03:00