Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T11:16:21+03:00
Dragos Voda este personajul principal al legendei cu acelasi nume caracterizat direct prin ”roman destept si voinic” dar totodata este caracterizat si indirect.
Acesta a fost un om puternic, perseverent, curajos, neinfricat , ii placea sa vaneze fiare salbatice. Deoarece Modova murise, el a fost un bun justitiar si iubitor de animale .
I-a taiat capul unui bour si l-a luat ca sa-i fie semnul noii domnii in Moldova.
Sper ca te-am ajutat!
4 4 4
2014-04-17T11:22:05+03:00
Dragos Voda este puternic,perseverent,curajos,rasplatitor,neinfricat.
Deoarece Molda murise,el fiind un bun justitiar si ca un iubitor de animale i-a taiat capul bourului si l-a luat ca sa-i fie semnul noii domnii in Moldova.

Dragos Voda este personajul principal al legendei cu acelasi nume caracterizat direct prin ”roman destept si voinic” dar totodata este caracterizat si indirect.
Acesta a fost un om puternic, perseverent, curajos, neinfricat , ii placea sa vaneze fiare salbatice. Deoarece Modova murise, el a fost un bun justitiar si iubitor de animale .
I-a taiat capul unui bour si l-a luat ca sa-i fie semnul noii domnii in Moldova. Succes in continuare1