Răspunsuri

2014-04-17T10:57:44+03:00

a=eu

b=fratele

a+b=48:2

a+b=24

b=a+4

a+a+4=24

2a+4=24

2a=24-4=20

a=20:2

a=10

Eu am 10 ani.(sper ca te-am ajutat)


mai putin cu o clasa
mai revizueste odata,poate intelegi
stiu,si eu faceam cu intrebari in clasele 1-4
dar dintra cincea nu mai faci
e ok acum?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T11:00:58+03:00
48:2=24----  24-4=20 ani
ai sa intelegi
e bine cum a facut el
am sunat o prietena si e la fel
48:2=24 24-4=20 20:2=10Eu 10+4 =14Frate
asa am zis si eu,bulinoasa