Un dop de plută lăsat liber în aer cade. Dar pe apă pluteşte. De ce?

2
Apa este un mediu mai dens decat aerul , banuiesc :D
in apa pluteste din cauza formei lui
Datorită faptului că densitatea apei e mai mare decît a apei , iar volumul fluidului deylocuit e acelaşi, păi putem spune că forţa arhimede aplicată asupra dopului în apă e mai mare decît în aer şi de aceea în apă el va pluti şi nu va cădea.
conform legii lui arhimede dopul pluteste pe apa!
Densitstea apei e mai mare iar a aerului mai mica

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T20:57:26+02:00
Dopul are densitatea mai mare decat a aerului , dar mai mica decat a apei .
2 5 2
2014-01-18T20:58:10+02:00
De asta: Pluta este un produs impermeabil pentru apă și gaze, comprimabil, elastic și mai ușor decât apa