Pentru a confectiona 10 rochii se folosesc 40m de voal. Cati m de voal se folosesc pentru a confectiona 125 de rochii?

2
sper ca te-am ajutat
o,scz e de fapt 500
Comentariul a fost şters
am gresit
4x125=500

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T10:32:01+03:00
10 rochii = 40 m voal
1 rochie = 40 ÷ 10 = 4 m voal
125 rochii = 125 x 4 = 500 m voal
2 4 2
2014-04-17T10:34:23+03:00
10 rochii = 40 m => 1 rochie=4 metrii
125 rochii=125*4
125 rochii=500 metrii

1 4 1