Compune un text despre anotimpul primavara.foloseste cel putin 5 grupuri de cuvinte .gaseste un titlu sugestiv. AJUTOR!!!!!!!!!!

2
daca vrei sa ma ajuti te rog fami-o tu ca chiar nu am idei
ok
ms mult!!!
cu placere
vrem compuneri la gramada.. xD

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T09:27:52+03:00

Intr-o zi de primavara eu si cu parintii mei am plecat intr-o tabara in padure..

Ne-am trezit la ora 7 dimineata si am plecat la drum.

Eu abia asteptem sa ajung  in padure pentru ca nu mai fusesem niciodata.

Si am ajuns..

In jurul nostrum toate pasarile ciripeau si cantau si nu de mirare ca pasarilor le placea sa stea in padure..

In padure era un miros atat de placut si o priveliste de milioane...

Caldura imbinata cu plantele dadea un miros foarte frumos.

Dupa ce sa terminat tabara mi-am promis ca atunci cand ma voi face mare  o sa imi fac o vila langa padure..


iti trimit textul imediat
ce text?
I-am dat deja rasp.....
ms pentru expresii
cu placere
2014-04-17T09:45:57+03:00
                               Primavara
Cuvantul primavara ma face sa ma gandesc la calmitate, la libertate si tot ce inseamna natura.Ea isi afiseaza frumusetea sublima si pura care exprima gingasie si bucurie.Se ve de cum totul prinde viata, ea isi trimite solii: ghioceii si coltul fraged al ierbii care sageteaza zapada, dar si pasarile care isi unduiesc frumos aripile pe cerul de un albastru exuberant. Totul este un basm , o fantasma ce se ridica peste pamantul putin umed ,ea infatisandu-se in soarele dogoritor ce se comporta ca un nucleu de lumina profund. Toate culorile prind viata ele insemnand simbolul vietii si al naturii euforice.
Raurile line si involburate ma fac sa ma simt din nou trezita la viata ca anotimpul in sine,iar vazand din perspectivă natura care si-a trezit comportamentul duios pot sustine ca libertatea este ca o pagina alba abia deschisa si pe care ea, primavara o coloreaza cu ale sale calitati.
  Asadar , eu anotimpul primavara il simt ca fiind o fiinta plina de vitalitate ce face trimitere la marele mister al naturii preconcepute.


ok... I anderstand
nu m inteles nimic din ce ai scris tu acolo
adk.... am inteles in engleza
aa...
ai niste prieteni si tu , care sa ma ajute la un ex care lam pus acuma cateva minute??