Răspunsuri

2014-04-17T01:12:11+03:00
Substantive : 
Dimineata este  mai racoroasa acum 
Noaptea se lasa peste noi . 
Primavara nu este anotimpul meu preferat 
Adverbe : 
Ma trezesc mereu dimineata. 
Liliecii zboara doar noaptea
Ghioceii sunt prezenti doar primavara


           Adjective :
Am mancat o prajitura tare . 
Baiatul atent se afla in vizorul meu . 
Acel moment frumos il doresc orisicui . 
Adverbe :
Au!M ai lovit tare! 
Priveste atent !!
Scrie si tu mai frumos !
14 4 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T09:04:37+03:00
Substantive:
∞In dimineata asta vremea s-a mai linistit.
Noaptea aceasta a fost foarte scurta.
Primavara asta a fost cea mai reusita decat cealalta.
Adverbe:
∞Stateam treaza pana dimineata.
∞Liliecii sunt nocturni deoarece ei zbor doar noaptea.
∞Infloresc gradinile in anotimpul primavara.
Adjective:
∞Am luat in mana o piatra tare.
∞Catalin este un copil atent la scoala.
∞Acel pom frumos  a inflorit.
Adverbe:
∞Adrian s-a lovit tare la deget.
∞Mama il indemna pe Andrei sa fie atent la orele de la scoala.
∞Alin data viitoare scrie mai frumos.!
Sper ca te-am ajutat!




17 4 17