Răspunsuri

2014-04-16T23:01:47+03:00
X^2 - 7x + 10
delta = 49-40 = 9
x1,2 = 7+ - 3/2 =>x1=2 x2 = 5  
=>(x-2)(x-5)
x^2-10x+25=(x-5)^2=>(x-5)(x-5)
Simplificand primesti raportul
(x-2)/(x-5)
ce inseamna semnu' acesta : " ^ "?
la putere
de ce delta
ca sa vezi cu cat poti simplifica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T23:08:04+03:00

²
x-7x + 10 se descompune                                                                                                                   x²-5x-2x+10 . grupandu-le obtii : ( x-2) (x-5)                                                                                      (      x-5)² = x²-10x+ 25                                 apoi le scrii ca pe raport si se vor simplifica termenii asemenea adica x-5 cu( x-5)² si vei obtine x-2 | x-5


e mai usor cum am facut eu si pe deasupra a dat si acelasi rezultat