Răspunsuri

2014-04-16T22:43:34+03:00
- Spuneţi voi, dragi pisicuţe,
Când vă spălaţi pe lăbuţe?
- Totdeauna ne spălăm
Şi numai apoi mâncăm.
Avem mare grijă toate,
Ca să fim cât mai curate.
Noi şi dinţii îngrijim
Să nu ne îmbolnăvim.
- Şi copiii dinţii-şi spală,
Dimineaţa când se scoală,
Cu pastă şi perie
Microbii să-i sperie.
Dacă sunt curaţi, e bine,
Cresc frumoşi, aşa ca tine.
Pisicuţe şi copii
Tare sănătoşi vor fi!

E luata de pe internet. Macar daca te straduiai sa o scrii tu.
ms ca mi-ai spus
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T22:54:13+03:00
Când sunt supărat şi tac,
Al meu caţeluş ma-ajută
Cu o mingiuţă şi-un lătrat
Motivul să se ducă.

Prin felul lui de-a se purta,
Îmi este prieten mai mereu
Când pentru alţii nu conta,
M-a-nveselit cănd mi-a fost greu.

Dimineata, zarva mare!
Toata lumea vrea mancare.
Pasarile ciugulesc
Grau, graunte, ce primesc.

Porcii guita-n cotet
Si asteapta sa-i hranesc
Cu graunte si ce-o fi,
Parc-ar fi niste copii.

Sper ca team ajutat
da mersi