cand stranutam noi eliminam foarte multi microbi minusculi care se deplaseaza cu vitaza mare la distanta de circa 10m,iar microbii patrund in interiorul nostru atunci cand inhalam oxigen dar un nr foarte mic deoarece ei se raspandesc in aer.sper ca te-am ajutat :)

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-01-18T20:37:09+02:00
Pentru ca asa e organismul nostru
pentru ca microbi inhalati raman la noi in corp si doar o parte ii eliminam
sper ca te-am ajutat
da!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T20:37:10+02:00
Pentru ca intestinele si in special colonul sunt "echipate" si populate cu o flora microbiana saprofita( care convietuieste in mod normal cu organismul fara sa provoace boala) si care este eliminata odata cu materiile fecale in mediul exterior.
3 4 3