Răspunsuri

2014-04-16T22:30:33+03:00
Poti vorbi despre bunicii tai, povestiile bunicului sau despre (poti inventa) gastele care te inspaimantau insa bunica te-a ajutat sa treci peste teama :)

n-am prea ce povesti despre bunici :D
poti inventa orice..
nu prea imi vine fantezia
compunerile sunt imaginare sau reale...dar cele mai frumoase sunt cele pe care ti le imginezi..
oricum nu stie nimeni daca s-a intamplat acel lucru sau nu..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T22:32:34+03:00
Eu ti-as recomanda sa le povestesti despre o intamplare frumoasa cu familia (Ai putea si sa inventezi ca ai fost intr-un loc minunat din tara...).
5 4 5