Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T22:07:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Hei ce faci aici la biblioteca?Parca nu iti placea sa inveti si sa citesti.
-Mi-am dat seama ca trebuie sa inveti ca sa ajungi cineva in viata.
-Si de unde ti-ai dat seama de acest lucru?
-Din proverbul pe care mi l-a spus parintii mei:,,Ai carte ai parte,nai carte nai parte,,:D
12 3 12
2014-04-16T23:16:07+03:00
-Buna, Eliza
-Buna, Corneliu
-Ceai mai facut zilele astea ?
-Mai nimic tu? 
- Am fost la oras si miam vizitat rudele
3 2 3