Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T21:39:59+03:00
A.a/b=1.5=3/2
  Vom exprima pe a si b in functie de un k natural :a=3k
                                                                         b=2k
  Deci 2a+3b/4a-5b=6k+6k/12k-10k=12k/2k=6
B.2a+5b supra 4a+3b=6/5
   10a+25b=24a+12b
    13b=14a 
    a/b=13/14
1 5 1
2014-04-16T23:02:12+03:00
A/b=1,5 ⇒ a=1,5*b ⇒ 2a=3b ⇒ 4a=6b
2a+3b/4a-5b=3b+3b/6b-5b=6b/b=6
B.  Impart  si numaratorul si numitorul la b si obtin , dupa ce notez pe a/b cu x
  \frac{2x+5}{4x+3} =1,2=12/10=6/5 ⇒ 5(2x+5)=6(4x+3) ⇒ 10x+25=24x+18
⇒14x=7 ⇒ x=7/14=1/2 ⇒ a/b=1/2=0,5