Buna la muzica trebuie sa invat sa cant "Happy birthday" .imi zice-ti si mie cu ce note se canta !de exemplu:sol do si si la mi re do...ma rog cu note nu cu notele alea de pe portativ adica:

2
tu nu sti notele?
ba da dar nu pe portativ!

Răspunsuri

2014-04-16T21:33:03+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T21:59:24+03:00
Uite-te aici  la aceste note
eu nu stiu notele pe portativ!!!!
do-do re do fa mi do-do re do sol fa
do-do do2 la fa mi re si-si la fa sol fa - pauza de patrime
ms !!e buna!! cred ca am destul timp sa invat asta !!!da....mult ...mult...timp....