Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T21:11:58+03:00
A fost foarte greu sa invat limba franceza.In clasele primare  mereu aveam probleme pina ce nu mi-am dat  de un mod care si pina acum ma ajutat.Sa inveti o limba noua mereu  este greu,dar cu mult efort  vei reusi.Nu trebuie sa renunti la prima greseala trebuie sa mai incerci si tot sa incerci.Daca chiar nu intelegi intreaba profesoara sau copilul care stie mai bine francez.Pe mine mult ma ajutat am intrebat copii si ei mau ajutat.
nota plizzzzz
dar poti sa mai continui un pic
rog muklt
ok.Aceasta experienta in invatare a francezei ma ajutat.IN ziua de azi stiu bine aceasta limba.am reusit sa o invat nu pentru ca am copiat de undeva sau am fost la repetitori,nu,Doar prin vointa si incredere in propriile puteri.
sper ca te-a ajutat
2014-04-16T21:36:25+03:00
Experienta mea de invatare la limbii engleze de ex. a fost intr-o excursie in Anglia ,m-am ratacit,am pierdut urma colegilor,stiam doar strictul necesar denumirea hotelului,strada cat aveam sa stau si cum se numea aeroportul
nu am avut incotro,am cumparat un dictionar pt a putea comanda mancare,denumirea strazilor p unde trebuia sa ajung si ma rog...chestiile mai grele pe care nu le stiam.dar daca nu ai cu cine vorbi in ramana cel mai repede prinzide nevoie asta o poate spune oricine in special strainii care vin in romania
nu ai de ales inveti cate ceva apoi vin de la sine
2 3 2