Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T20:43:49+03:00
X+y+z=1089
x/3=y/4=z/2 =k
x=3k    y=4k    z=2k
3k+4k+2k=1089
9k=1089
k=121
x=363    y=484   z=242
DE UNDE AI LUAT k ?
impartit x/y x supra y x:y
k l-am luat ca sa se rezolve mai usor problema
mersi
n-ai pentru ce
2014-04-16T21:02:54+03:00
rezolvarea:1089:4=272(y)
                 1089:3=363(x)
                1089:2=544(z)
succes!
cum ti se pare rezolvarea?
pai mai devreme spuneai alte raspunsuri
m-am grabit. eu te intr. acum cum ti se pare.
m-am grabit. eu te intr. acum cum ti se pare.