Cum se analizeaza urmatoarele verbe : au aparut, se trag, este, era, avea, numara, sunt, se numesc , face, sa fie, s-au diversificat, au cucerit, sunt terestre, numara, sunt animale, se dezvolta, se nasc, sa treaca, a deveni, sunt cangurul, trebuie, sa termine ??

2

Răspunsuri

2014-01-18T20:32:38+02:00
Pai depinde de context,de ceea ce ati invatat.Spune mai clar.
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T20:32:53+02:00
Scrii timpul, modul, persoana, ce fel de predicat e (verbal, nominal), persoana si numarul

spui despre fiecare in parte :felul verbului(predicativ,copulativ sau auxiliar) ,conjugarea I (vb care se termina in litera ''-a'' la infinitiv ),a II-a (terminatia ''-ea''),a III-a (terminatia ''-e'') sau a IV-a (terminatia ''-i''),modul (personal sau nepersonal) ,timpul (prezent ,trecut - toate formele trecutului-, si viitor) ,persoana,numarul, diateza (activa,pasiva sau reflexiva ) si functia sintactica