Răspunsuri

2014-04-16T20:02:30+03:00
Descrie cultura. traditiile. obiceiurile si locurile frumoase. cl 9 teste 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T20:19:43+03:00
Je pense a Paris(la ville d,amour),les chateux du valle du loire ,  Versailles le port du Marseille,la campagne :aubergines et autres merveile de hexagon
pai da,dar nu toti avem posibilitatea....
pe viitor poate ca vom avea...
sa stii ca dacă ai sa inveti bine (f.bine) sigur o sa ajungi si o sa vezi ca te ajută cunoasterea unei limbi straine(engleza-pe care o stiu mai bine desi nu am invatat-o in scoala dar si rusa pe care am invatăt-o in liceu -acum in Romania foarte putini copii mai invată rusa
ai putea sa-mi mai scrii cite ceva in franceza despre Franta?
La France,le pays jardin de l,Europe est reconnue pour culture ,pour sa cuisine,pour ses paysages urbains et ruraux aussi bien que pour son histoire France impressionant qui a donner la revolution pour liberte.