Răspunsuri

2014-04-16T20:00:11+03:00
Daca sextagesimal inseamna 360 atunci centagesimal nu inseamna de la centa 100 si gesimale 60 deci 160?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T20:01:32+03:00
360 grade sexazecimale=400 grade centzecimale
Iar la fiecare diviziune (90 grade), de la 0-360, acesta creste
=>90 grade sexazecimale=100 grade centazecimale
     180 grade sexazeimale=200 grade centazecimale
etc.
 Deci da, formula pe care ai folosit-o este buna.
2 3 2