Răspunsuri

2014-04-16T19:44:51+03:00
Doar daca 2x-1>0
                2x>1
               x>1/2 -> x apartine (1/2;+infinit)
la o fractie conditia este ca numitorul sa fie diferit de zero, deci 2x-1diferit de 0, atunci x trebuie sa fie diferit de 1/2
este diferit
pentru ca e un interval deschis :)
si pentru ca ecuatia finala este :x>1/2
mrc mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T19:47:33+03:00
2x-1/3
2x-1∈[1,-1,3,-3]

1)2x-1=1   2x=2  x=1>0

2)2x-1=-1   2x=0   x=0 care este =0

3)2x-2=3  2x=5    x=5/2>0

4)2x-2=-3    2x=-1   x=-1/2>0                 ⇒x∈{1,, 5/2, -1/2}