116 !
numele te-ar putea deruta si ai crede ca a durat 100 de ani,dar adevarata lui durata a fost de 116 ani!
Comentariul a fost şters
A durat 116 ani , Raboiul de 100 de ani:Anglia-Franta a durat 116 ani si Ioana D'Arc a fost cea care i-a pus punct.Cred ca stii mica istorioara cu femeia cavaler nu? In fine a durat 116 ani in sensul ca a inceput prin 1337 si ceva si s.a terminat prin 1450 dar nu a fost un razboi continu, mai luau pauze (1337-1453) => 116 ani
116 ani

Răspunsuri

2014-01-18T20:24:46+02:00
100 de ani nu este asa de greu


116
A durat defapt 116 ani.
116 ani
A durat 116 ani! Multumesc!
Cosminut ti-am răspuns şi eu mai jos :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T20:25:17+02:00
Războiul de 100 de ani a durat: 116 ani