15 ianuarie 1850
Cel mai mare poet roman numit Mihai Eminescu s?
Mihai eminescu s\
MIHAI EMINESCU S A NASCUT LA 15 IANUARIE 1850 SI A MURIT LA 39 DE ANI LA 15 IUNIE 1889
15 ianuarie 1850

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T20:24:07+02:00
1850 a fost nascut si a murit in 1889
100% sigur ca s-a nascut in 1850 deorece in 1889 a murit Creanga,prietenul cel mai bun al lui Eminescu, dupa care acesta s-a imbolnavit si dupa cateva luni a murit si el
2014-01-18T20:24:40+02:00