Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T19:22:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Astazi se v-a implini dorinta mea mult asteptata sa calatoresc pe oceanul Atlantic,denumira caruia se trage din mitologia greaca fiind numit Marea lui Atlas.Desi este o calatorie imaginara orium este foarte captivanta. Calatorind pe acest ocean voi viszita si unile continente precum, America de Nord ,Arica,Europa. Cu ajutorl manualului de geografie imi va fi mult mai usor sa calatoresc ,in acelasi timp si sa cunosc multe fapte noi precum,ca el ocupă o suprafață de 106.400.000 km².
sper a ti-am fost de ajutor ,un mersi si 5 stele daca doresti

70 4 70
2014-04-16T20:45:25+03:00
In jur se vede multe insule si peninsule dar nu prea multe bucati de aizberguri animalele sin mai rare morsele si ursii.  nustiu daca e corec dar eu am alcatuit acesta si am primit nota 9

12 4 12