Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T19:05:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X-barbati
y-femei
x+y=120  //prima formula
x=20y/100  //a 2-a formula
x=y/5
y/5+y=120|(*5)  //inloucim in prima formula
6y/5=600|:5
6y=120
y=20 femei
x=120-30=100 barbati
17 4 17
2014-04-16T19:05:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=120
a-nr.femeilor
b-nr.barbatilor
a=20b/100 simplificam =b/5
b/5+b=120 aducem la acelasi numitor
(b+5b)/5=120
6b/5=120
b=120x5/6
b=100
a=b/5=100/5=20
nr.barbatilor 100
9 4 9