Răspunsuri

2014-04-16T18:56:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dai click dreapta pe my computer si apoi proprietes

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T18:58:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Da la My Computer ->>>Propietati...Si Iti va arata. Apoi vezi ca in unitate este o placuta/sau doua tragi de clapitele alea...Si ies. Cauta pe net tutoriale video.