Răspunsuri

2014-04-16T18:54:33+03:00


zii si tu acolo ce a fost el ce teritorii a cucerit, cu cine sa batut... spune tot ce a facut el in viata lui plina de razboaie.

sper ca te-am ajutat... cu placer si bafta

3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T19:06:50+03:00
Intr-o fisa a unui personaj trebuie sa apara:in primul rand perioada in care a trait sau a domnit.Trebuie sa spui in ce lupte a fost implicat sau de ce profesie a fost (Asta la istorie).Apoi trebuie sa ii faci un mic portret,iar in final de obicei se incheie cu un citat despre acea persoana sau il inchei prin faptul ca acea persoana a decedat in anul...
JENANT DACĂ ELEVII DE ASTAZI DOAR ASTA POT SPUNE DESPRE MIHAI VITEAZUL(DE ACEEA SUNTEM SLUGI IN EUROPA SI PRES DE STERS PE JOS PENTRU RUSI)