aa
e bn 10!! cautati pe net daca nu credeti!!
pe net poate sati arate multe si gresit ,rasp corect este 4
ba nu! e 10 raspunsu corect eh faceti cum vreti
4,deoarece este cu modul, ia r modulul nu poate fi negativ. este usor sa faci cu axa, insa ia mult timp. ))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T18:46:31+03:00
/-3+7/=-3+7=4
........................
ba nu
si Alexia a raspuns corect
LaurBoss care crezi ce e bun?
sa-l intrebam pe FaraVasile
modulul nu poate fi un nr.negativ -(-3+7)=-4 nu are sens, rasp.cprect este 4
2014-04-16T18:49:55+03:00