Răspunsuri

2014-04-16T18:10:55+03:00
Apa raului curgea incetisor la vale
rochia era creata dintr-o matase lucioasa, curgatoare.
Timpul se scurge repede si odata cu el si viata.
ups scuze , nu aici trebuia
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T18:12:58+03:00
Pe măsură ce imaginile curgeau pe ecranul televizorului, copilul părea din ce în ce mai uimit de multitudinea culorilor mişcătoare. 
Ploaia curgea pe streşini cu un zgomot ciudat.
Părul bălai îi curgea pe spate, până la brâu.
4 5 4