este destul de bun raspunsul dar nu este numai lumina
Ouale - Reprezinta mormantul purtator de viata al lui Iisus Hristos , care s-a deschis la iverea Sa
Mielul- simbolul Domnului Iisus Hristos , care s-a jerfit pentru iertarea pacatelor noastre
multumesc muuult Malancusgabriel :* M-ai ajutat foarte muuuult
Pasca - simbolizeaza coroana de spini a lui Iisus Hristos

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T17:58:40+03:00
Oua rosii,carnea de miel,iepurasul,pasca,Invierea,lumanarea de inviere
1 5 1
2014-04-16T17:58:43+03:00