Intr-o expeditie participa de doua ori mai multi geologi decat biologi . Dupa o saptamana pleaca 20 geologi si sosesc 18 biologi , asfel numarul geologilor si biologilor devine egal .
a)Cati biologi au fost prezenti la inceputul expeditiei ?
b)Cati specialisti (geologi si biologi) au participat la lucrarile expeditiei in a doua saptamana ?


2
Multumesc pt. raspunsuri , mi-au fost de ajutor :)

Răspunsuri

2014-04-16T17:58:15+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T18:11:22+03:00
A = numar geologi
b = numar biologi
a)  a = 2b
     a - 20 = b + 18
     2b - 20 = b + 18
     2b - b = 18 + 20
      b = 38

b) a = 38 x 2 = 76
     a II -a saptamana:
     a = 76 - 20 = 56
     b =  38 + 18 = 56
     a + b = 56 + 56 = 112

1 5 1