Determinati care dintre evenimente este sigur ,imposibil , aleator:
a)in anul 2020 populatia terrei va depasi 8 miliarde de locuitori
b)in anul 2016 in Moldova se vor naste 25000 de baieti
c) dupa miercuri urmeaza marti
d)ziua de nastere a prietenului este pe 30 februarie
e)dupa simbata urmeaza duminica
f)dupa octombrie urmeaza decembrie

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T17:28:21+03:00
A)aleator
b)aleator
c)imposibil
d)imposibil
e)sigur
f)imposibil
sper ca te-am  ajutat !!

5 4 5
2014-04-16T17:32:04+03:00