Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T17:12:16+03:00
Desenezi un romb
AC-diagonala
In romb diag se injumatatesc, deci AO=8
in triunghiul AOB, Pitagora
AB^2=AO^2+OB^2
OB^2=100-64
OB=6
DB=12
ARIA ROMB= AC*DB/2
Aria=16*12/2
Aria=96
2 5 2
2014-04-16T17:12:33+03:00
A=d1 x d2 supra 2   adica  AB x Ac supra 2 si simplifici si afli rezultatul  simplifici 16 cu 2 si iti da 8 si dupa aceea faci 8 x 10 = 80