Alcatuieste enunturi cu cuvintele numai\nu mai;demult\de mult;odata\o data;altadata\alta data.va rog ajutatima.am nevoie in maxim 10 minute

2
paiii,daca shtii,atunci da
nu mai eu citesc aceasta carte . cumpar numai un kilogram de mere . de mult nu ne-am vazut . demult am iesit afara . odata am fost cuminte . scrie doar o data preferabila . ne intalnim altadata , vecine ! tema este scrisa cu alta data .
sper ca sunt preferabile
sigur
e bn

Răspunsuri

2014-04-16T16:59:46+03:00
A mancat numai o bomboana / Nu mai vorbi atat de mult
Odata ,demult am fost acolo/ Vom alege o data pentru petrecere
Vom discuta altadata / Stabilim petrecerea pe alta data


1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T17:05:57+03:00
Nu mai mananca ce gatesc eu.
Imi trebuie numai un stilou.
De mult ma tot roade gandul acesta.
Demult, traia o fata de imparat.
Odata fusese si el in apele ei.
Nu imi amintesc o data de nastere.
Am scris o alta data in caiet.
Nu o sa mai stam de vorba altadata.

1 5 1