Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T16:54:42+03:00
Astazi am ajuns la Bucuresti ( a ajunge )
Andrei parea la fata palid ( a parea )
Sebastian se face bolnav la ora de sport (  a se face ) 
Succes !
you are very smart boy !!!!!!!!!!!!!! thanks a lot
Multumesc !
2014-04-16T17:00:36+03:00
El ajunge primar.
Eu par un rasfatat. 
Ea se face doctor. 
Apropo! Aceste verbe pot fi înlocuite între ele in propozitii, deoarece sunt copulative.
De exemplu:  El se face primar. 
                       Eu ajung un rasfatat. 
                       Ea ajunge doctor. 

uh esti pe clasa a - VI-a ??????????? lalalovaticr ?????
Nu. Sunt a VIII-a.
sa ajungi destept/desteapta
Merci! Deșteaptă :)