Elena a avut o suma de bani.ea a primit de la tatal ei 46 lei,iar de la mama cu 19 lei mai putini.din toti banii a platit o excursie care costa 56 lei, sia cumparat o bluza care costa cu 27 lei mai putin decat excursia , si o carte, care costa cu 19 lei mai putin decat bluza.
cati lei a avut elena daca dupa toate cumparaturile mai are 11 lei?

2
pai tu ai o necunoscuta shi eu am insemnato prin x scrie in loc de x suma de bani
ma ajuta cineva la problema aceia?
b+46+27-56-37=11
b=31
b inseamna bani

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T16:56:11+03:00
X+46+27-56-29-10=11
x=11+56+29+10-46-27
x=33
suma de bani este de 33
2014-04-16T17:02:13+03:00