Răspunsuri

2014-04-16T17:04:39+03:00
Coapsa negoiului⇒coapsa care ii poarta numele
pamantul ingrasat cu sangele atator viteji⇒sangele varsat de stramosii nostri pe pamant.
tanguirea dulce a doinelor⇒tanjirea armonioasa a cantecelor
lunga si zbuciumata lor calatorie⇒calatoria lunga si grea.
Mult Succes!



9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T17:05:10+03:00
1) Coapa negoiului - varful negoiului 
2. Pamant ingrasat cu sangele atator viteji - pamantul aminteste ca atatia eroii au pierdut sange pe acest pamant sacru 
3. Tanguirea dulce a doinelor - Planset , jale , cantec trist 
4. Zbuciumata lor calatorie - lunga si primejdioasa calatorie 
Succes !
22 4 22