Răspunsuri

2014-04-16T16:51:47+03:00
Scrie despre o profesie pe care o urasti tu si niciodata nu o sa o urmezi 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T17:24:51+03:00
Hhhh.  Iata Eseul
 
             Viitorul nu imi surade pe toate planurile ..sunt indecis in ceea ce voi face si  incorect fata de mine.., stiu .. asta pentru ca prezentul imi roade gandul viitorului , iar trecutul ma indeamna sa mai stau ..un fapt contradictoriu ma ameninta in impropriu 
             Meseria pe care o voi alege ma va mentine mandru si imi va ajuta pe planul familial atat mentalitatea , cat si realul sentiment al adevarului ...Nu voi alege ceva alaturi de care sa nu fiu multumit , ceva despre care eu nu voi avea o acea impresie placuta ...
                 Iar pentru ca fiecare dintre noi a primit un dar sfant la nastere , ma oblig sa nu fac pasi gresiti in ceea ce priveste acest domeniu .. vreau sa mi l descopar amanuntit ...
                 
               N am sa refuz in mod voluntariat , desigur , oferte care mi ar satisface intregile nevoi , nu sunt in stare nici sa ma injosesc ..O meserie pe care nu as face o nu este una anume , sub denumire , dar o prestatie care nu isi  claseaza printre acele prime parti componenete lucrurile cautate de mine , va fi  total ignorata ..

              Cunostintele mele , pe care  voi urma se le mai dobandesc imi vor schimba , poate opinia ..
             Conform temei , o meserie pe care niciodata nu o voi urma , este aceea de profesor ....nu ma simt in stare sa predau , sa ii invat pe altii ceva poate ca imi place ..vreau sa pun in practica acea materie la care sunt cel mai bun ..nu vreau sa tin informatia legata doar de capataiul tablei , sa informez oameni care nu au nimic in comun cu ceea ce eu plac ..nu vad rostul unui efort si de aceea , invatamantul , alaturi de alte cateva grupuri nu imi atrag atentia nici in cea mai mica masura ..
                    Imi propun sa realizez multe  in viata , facand ceea ce imi place  si intr un mod aparte , asta pentru ca eu simt ca regretul na ma va ajunge niciodata din urma ...>


mersi
Am scris unde nu trebuie ..aici trebuia sa scriu ..Cu placere!
:D cu placere
ok