Mihai si George merg in excursie .Mama le da 255 lei.Daca mihai cheltuieste un sfert din cat celtuieste George ii mai raman 35 lei.
Afla cati lei a avut fiecare baiat .
(daca pteti sami dati rezolvare mas bucura ori cum va multumesc )

2

Răspunsuri

2014-04-16T16:51:58+03:00
M+g=255
m=1/4 *g
g/4 +35 +g=255 aducem la acelasi numitor
g+140+4g=1020
5g=1020-140
5g=880
g=176   m=176/4=44
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T17:08:53+03:00
255-35=220(lei cheltuiti
Mihai     |------------|                                                 }220
George  |------------|------------|------------|------------|
  220:5=44(mihai)
44x5=176(george)
9 4 9