Răspunsuri

2014-04-16T16:12:22+03:00
El este altfel. - NP
Casa de acolo este veche. - ATR ADJ
Am pus cartea jos. - CCL
Pleaca poimaine. - CCT
Merg alene. - CCM

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T16:13:12+03:00
Predicat verbalDesigur că va fi bine. nume predicativE foarte bine că vine acum.Este bine să asculți sfaturile. atribut adverbialTestul de astăzi a fost ușor.Du-te în casa de dincolo.Pentru drumul cel de mâine / De cu azi te pregătește. - M. Eminescu complement circumstanțial de locUltima oară l-am văzut aici. complement circumstanțial de timpUltima oară l-am văzut ieri. complement circumstanțial de modUltima oară l-am văzut bine. complement circumstanțial concesivCu toate acestea l-am văzut aici. complement circumstanțial de cauzăToți îl felicitau de bine ce răspunsese. complement circumstanțial de scopDinadins ai făcut asta.
Merci:***
cu placeere imi dai punctele mie te rogg??
Deja:)
mersi mult