Redacteaza o compunere, de 10-15 randuri, in care sa prezinti o intamplare amuzanta (reala/imaginara) petrecuta la mare si al carei protagonist sa fie un copil nastrusnic, pe nume Nica.(sa existe o scena/un moment care amuza, sa realizezi o descriere sumara a personajelor care iau parte la actiune).

2

Răspunsuri

2014-04-16T16:07:10+03:00
Iata ca sosi ziua ca Nika sa se duca la mare alaturi de parinjtii sai.Iata ca ajunsi la mare parintii i-a propuslui nica sa se duca la delfinariu.Ajunsi acolo Nika era foarte incintat ca vede delfinii.Bucuros mai era pentruca cei care aveau grja de delfini i-au datt voie sa se apropie de delfin.Dar nika fiind mai buimatic si jucaus s-a urcat pe delfin.A ninceput sa calareasca acel delfin>Cind l-a vazut lumea toti au ris cu zimpetul pina la uerechi
39 3 39
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T16:13:08+03:00
Intr-o zi Nica merge la mare ipreuna cu parinti . 
   Nica bucuros se arunca in mare care era usor rece . Nica vazu niste vietati marine si a inceput sa le prind si sa le arunce pe mal . Nica fiind un pusti de numai 10 ani , neastamparat , alintat , incapatanat si cam obraznic. Celelalte vietati vazund-ul se infurie si ui furase pantaloni deoarece nu le lasa in pace . 
    Cand  a trebuit sa plece acasa Nica nu a putut sa mai iasa din apa deoarece nu mai avea pantaloni pe el . Mama lui tot il striga si Nica neavand ce face fugi pana la masina dar lumea il vazu ca nare pantaloni pe el si au inceput sa rada de  el fiind ca nu avea pe el pantaloni .
   Mama  se da jos din masina si ii da un prosop ca sa se acopere . 
 In masina mama il intreaba pe Nica de ce nu mai avea pantaloni pe el .
 El ii raspunde ca a vazut niste pestisori si i-a aruncat pe mal si dupa acea s-a trezit fara pantaloni . Mama ii raspunde ca , chiar daca animalele nu vorbesc au si ele un suflet . 
  Asa ca Nica desi era cam neastamparat a luat in seama ce i-a spus mama lui si au inceput pe drum spre casa sa se amuze pe seama ca nica ramase fara pantaloni .


                                                                      SFARSIT 
77 4 77