Răspunsuri

2014-01-18T20:06:30+02:00
Ce luna se mai numeste gerar?
Cine vine cu stelute,
Cine vine cu stelute, dinspre munte?
Ianuarie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T20:06:39+02:00
Sunt luna cea mai geroasa care ori te tine-n casa langa soba si placinte ori cum stii de mainainte 
multumesc!
;) ;)
Imi pare rau ca nu ti-a placut ghicitoarea mea!:(
De ce nu ti-a placut a mea? Macar a mea are rima nu ca si aia pe care ai ales-o tu. Nu crezi?