Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T15:20:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
F-nr fetelor
b-nr baietilor
a+b=26
a-2=(b-3)*2

Scoatem pe a din prima:a=26-b
Inlocuim in a doua :26-b-2=2b-6
                            24-b=2b-6
                            30=3b
                            b=10 =>10 baieti sunt in clasa
a=26-10=16 fete sunt in clasa
1 5 1
2014-04-16T15:20:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
F+b=26  f=26-b
f-2=2(b-3)
f-2=2b-6
f-2=2b-6
f-2=2b-6

26-b-2=2b-6
24-b=2b-6
18=3b
b=6    f=26-6=20