Imi puteti da va rog niste exemple de comedii scrise de Ion Luca Caragiale ?

2
daca te referi la materia de mai sus
da , am nevoie la limba romana
trebuie sa fac rezumate
Comentariul a fost şters
Dl Goe

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T14:54:24+03:00
"O scrisoare pierduta" , "O noapte furtunoasa" , "D'ale Carnavalului"
1 5 1
2014-04-16T14:55:41+03:00
O scrisoare pierduta
D-ale Carnavalului
Doua Lozuri
O noapte furtunoasa
Conu Leonida in fata cu reactiunea