Răspunsuri

2014-04-16T14:27:46+03:00
A+b=512
a-b=136=>a=136+b

136+2*b=512
2*b=512-136
2*b=376
b=376/2
b=188  (folosind substitutia)
a=324
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-16T14:30:04+03:00
A+b=512
a-b=136⇒a=136+b
136+b+b=512
136+2b=512
2b=512-136
2b=376
b=188
a=136+188
a=324

Verificare : 324+188=512

Metoda grafica 

a.I_____I+136
b.I_____I

Suma este 512 . Aflam suma partilor egale :
 512-136=376
 376:2=188 ( numarul b )
 188+136=324 ( numarul a )

Verificare : 324+188=512