Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T14:21:11+03:00
Comedii:O scrisoare pierduta;O Noapte furtunoasa;Dl Goe;Bubico....                                                                                                                                                                              
aa,stai,nu e bun dl Goe ca e schita....scuze.
in loc de Dl Goe,scrie Chirita in provincie :)
  • Utilizator Brainly
2014-04-16T14:31:11+03:00