Răspunsuri

2014-04-16T14:00:45+03:00
A=4k
b=6k
c=14k
4k+6k+14k=240
24k=240
k=10
Deci lungimile laturilor sunt:a=40
                                        b=60
                                        c=140
 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T14:05:21+03:00
A=latura AB
b=latura AC
c=latura BC

a÷4=b÷6=c÷14=k
a÷4=k⇒a=4k
b÷6=k⇒b=6k
c÷14=k⇒c=14k

a+b+c=240
Acum inlocuim:
4k+6k+14k=240
24k=240⇒k=10
a=4k=40
b=6k=60
c=14k=140

Proba: 40+60+140=240 [Adevarat]

Sper ca ti-am fost de folos :D
1 5 1