Completeaza enunturile cu predicatele potrivite:
Mihaela..... flori din gradina.
.........pasarelele printre ramuri.
Spre seara,ploaia........
Soarele........ pe cerul senin.
.......... toti copiii la strand.
Dupa o ora de asteptare, Ionel........

2
Mihaela aduna flori din gradina.Ciripesc pasarelele printre ramuri.Spre seara,ploaia se inteteste.Soarele rasare pe cerul senin.Mergem toti copiii la strand.Dupa o ora de asteptare,Ionel renunta.
ms
Daca mai ai nevoie de ajutor sa-mi lasi msj.
BN
VEZI CA AM DE FACUT O COMPUNERE CU TITLUL LA CIRC AM PUS INTREMARE DAR NIMENI NA RASP

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T13:03:41+03:00
Culege,ciripesc,se opreste/inceteaza,straluceste,se balacesc/se distreaza,ajunge.
2014-04-16T13:04:28+03:00
Mihaela culege  flori din gradina.
Ciripesc pasarelele printre ramuri.
Spre seara,ploaia s-a oprit.
Soarele straluceste pe cerul senin.
Merg toti copiii la strand.
Dupa o ora de asteptare, Ionel soseste.

multumesc mult
Cu placere !!
Mihaela aduna flori din gradina.Ciripesc pasarelele printre ramuri.Spre seara,ploaia se inteteste.Soarele rasare pe cerul senin.Mergem toti copiii la strand.Dupa o ora de asteptare,Ionel renunta.